کد خبر : 201686
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 شهریور 1401 - 11:21

انواع بخاری فضای باز

انواع بخاری فضای باز

  در این مقاله قصد داریم به توضیح محصولی بپردازیم که نوعی بخاری است و در فضای باز استفاده می شود. در واقع کسانی که می خواهند در طبیعت باشند و کمی از سرما لذت ببرند، می توانند با روشن کردن این بخاری در محیط بیرون، خود را از سرما دور سازند  انواع بخاری فضای

 

در این مقاله قصد داریم به توضیح محصولی بپردازیم که نوعی بخاری است و در فضای باز استفاده می شود. در واقع کسانی که می خواهند در طبیعت باشند و کمی از سرما لذت ببرند، می توانند با روشن کردن این بخاری در محیط بیرون، خود را از سرما دور سازند  انواع بخاری فضای باز وجود دارد که هر کدام دارای ویژگی هایی هستند و می توانند به شما کمک کنند. این بخاری ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند و کیفیت خوبی دارند. به محیط زیست آسیبی نمی زنند و سوخت زیادی را مصرف نمی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع بخاری فضای باز ایرانی با ما همراه باشید.

کاربرد انواع بخاری فضای باز به چه صورت است؟

اگر بخواهیم انواع بخاری گازی ایستاده فضای باز را مورد بررسی قرار دهیم، در ابتدا باید با نگاهی کلی، ماهیت آن را مورد قضاوت قرار دهیم. این سبک از بخاری شرایط آسانی را برای شما در محیط های بیرون از خانه فراهم می آورد. شاید بسیاری از کافه ها و رستوران ها را دیده باشید که از انواع بخاری فضای باز در محیط های خارج از رستوران استفاده می کنند. این نوع بخاری ها می توانند شرایط سخت بیرون را برای ما لذت بخش سازند. از نظر طراحی ظاهری هم بسیار مناسب محیط هستند و از زیبایی خاصی برخودار هستند. ویژگی این بخاری از نظر قدرت گرما بخشیدن هم بسیار جالب توجه است و می تواند افراد را به خوبی گرم سازد.برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

بخاری فضای باز از نظر کاربردی به چند دسته تقسیم می شوند؟

همانگونه که مطلع هستید اغلب بخاری ها را بر اساس برخی معیارها به دسته های مختلفی تقسیم می کنند. هر کدام از این دسته ها نیز می توانند دارای انواع مختلفی از بخاری باشند. انواع بخاری فضای باز نیز به همین شکل دارای دو دسته عمومی می باشد. در ادامه با این دسته بیشتر آشنا خواهیم شد. 

۱_ بخاری گازی فضای باز

بخاری گازی جز دسته بندی انواع بخاری فضای باز است. این نوع بخاری همان‌طور که از نام آن پیداست، با گاز کار می کند و تنوع گسترده ای از نظر شکل و اندازه و نوع در آن ها دیده می شود. از بخاری گازی فضای باز می توان حتی در روز های سرد زمستانی هم استفاده کرد. این نوع بخاری ها در انواع دیواری، لامپ گرمایشی فضای باز و چتر آفتابی ارائه می شود. برای خرید انواع بخاری فضای باز  سعی کنید درباره نوع استفاده از آن ها به درستی تحقیق کنید. شرایط آب و هوایی منطقه ای که در آن زندگی می کنید را در نظر بگیرید. بخاری گازی فضای باز دارای انوع مختلفی هستند، مثلاً برخی از آن ها برای گرما بخشیدن به محیط از مشعل های گاز مایع استفاده می کنند و برخی دیگر معمولی هستند. از نظر مصرف گاز باید اشاره داشته باشیم این بخاری ها دارای مصرف بالایی هستند و حتی قیمت بالایی هم دارند.

۲_ بخاری برقی فضای باز

بخاری برقی فضای باز دارای سنسوری است که در صورت نیاز می توان آن ها را خاموش یا روشن کرد. ویژگی که باعث می شود بسیاری از افراد برای خرید به سمت این نوع بخاری کشیده شوند، صرفه جویی در مصرف برق است. انواع بخاری فضای باز با قیمت مناسبی ارائه می شوند. از دیگر ویژگی که در این بخاری می تواند بسیار کاربردی باشد، نوع گرما بخشیدنش به محیط است. در واقع گرمایی که به محیط می دهد به این صورت نیست که گرما به سمت بالا برود. این نوع بخاری با طراحی بسیار مناسبی که دارد، برای محیط زیست اصلاً ضرر ندارد. چرا که طراحی آن به صورتی بوده است که دی اکسید کربن را در هوا انتقال نمی دهد.

بخاری برقی فضای باز به دو صورت در بازار عرضه شده است که عبارت است از:

۱_ بخاری برقی زمینی

۲_ بخاری سقفی

با توجه به نیاز خود می توانید نمونه ای از بهترین بخاری فضای باز را خریداری کنید. با بررسی انواع بخاری برقی فضای باز می توان به این نتیجه رسید که برای محیط های خارج از خانه کاربردی و مناسب هستند. انواع بخاری فضای باز دارای کیفیت های متفاوتی از نظر جنس، نوع سوخت و کاربری هستند. این نوع بخاری ها نسبت به بخاری های گازی، ۸۵ درصد کمتر انرژی مصرف  می‌کنند، بنابراین می توانند برای خریداران بسیار مقرون به صرفه و مناسب باشند. بخاری برقی کاملاً عایق شده هستند و در صورت بارندگی و برخورد قطرات آب با برق آن مشکلی پیش نخواهد آمد. 

انواع بخاری فضای باز بر اساس ویژگی های ظاهری

بخاری های فضای باز را به غیر از دسته بندی کردن از نظر برقی و گازی، می توان آن ها را از نظر ظاهر هم به چند دسته تقسیم کرد. به طور طبیعی تمام بخاری هایی که در یک دسته قرار می گیرند دارای ویژگی های ظاهری کاملاً مشابهی هستند. به همین خاطر می بایست انواع بخاری فضای باز را از نظر ویژگی های ظاهری مورد بررسی قرار داد. در ادامه با این دسته بندی بیشتر آشنا شده و ویژگی های هر دسته را بررسی خواهیم کرد. 

۱_ بخاری فضای باز ایستاده:

یکی از انواع بخاری فضای باز، بخاری به سبک ایستاده است. که بخاری ها در ویلا و حیاط مورد استفاده قرار می گیرند. این سبک از بخاری قابل حمل است و می توانید آن را به راحتی حمل کنید. اگر می خواهید گرمای محیط یک دستی را داشته باشید، استفاده از بخاری های گازی ایستاده شما را پشیمان نخواهد کرد.

بخاری های ایستاده دارای قابلیت بسیار بالایی هستند و حتی به فضای اطراف هم زیبایی می بخشند. استفاده از این بخاری ها برای افرادی که در اطراف این بخاری می نشینند، به صورتی است که برای آن ها حس راحتی را به ارمغان می آورد.

از جمله مزیت هایی که بخاری گازی فضای باز دارند این است که از سوخت گاز برای تولید گرما استفاده می کنند و برای محیط های تجاری و یا صنعتی کاملاً قابل استفاده و مناسب خواهند بود.

۲_ بخاری فضای باز گازی رومیزی

نمونه دیگری از بخاری گازی که به بازار عرضه می شود، بخاری رومیزی است. این نوع بخاری در رستوران ها در فضای باز قرار می گیرند. کاربرد این نوع بخاری به صورتی است که می توانند فضا را به خوبی گرم کنند.

بخاری رومیزی بسیار سبک و قابل حمل است و از نظر ابعاد هم کوچک است. در نتیجه می تواند برای خریداران انتخاب خوب و مناسبی باشد.

۳_ بخاری آویزی

اگر در کف زمین فضای اضافه ندارید، می توانید از بخاری آویزی استفاده کنید. این نوع بخاری از سقف آویزان می شود و فضا را گرم می کند، از نظر زیبایی هم بسیار زیبا است.

 

سخن آخر 

بنابراین هنگامی که شما تصمیم دارید یک بخاری را برای فضای باز تهیه کنید، باید با انواع بخاری فضای باز آشنا شوید. همچنین نیاز است تا تمامی دسته بندی های موجود برای این بخاری ها را شناخته و بررسی کنید. در بیشتر موارد این بخاری ها را از نظر ویژگی های ظاهری و کاربردی به چندین دسته تقسیم می کنند. برای داشتن یک انتخاب خوب باید این دسته بندی ها را شناخت. سعی کنید با ویژگی های فنی انواع بخاری فضای باز نیز آشنا شوید. این نکته می تواند به شما در این زمینه کمک زیادی بکند. ما در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تمامی نکات پیرامون انواع بخاری فضای باز آشنا بکنیم. 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح