کد خبر : 5250
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 22:16

آمریکا خودش را برای مذاکرات “ثبات استراتژیک” با روسیه آماده می‌کند

آمریکا خودش را برای مذاکرات “ثبات استراتژیک” با روسیه آماده می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت، مقام‌های این کشور در حال آماده سازی برای گفتگوی ثبات استراتژیک با روسیه در پی دیدار بایدن با پوتین هستند.  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همانطورکه جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دستور داده است ما خودمان را برای یک

آمریکا خودش را برای مذاکرات "ثبات استراتژیک" با روسیه آماده می‌کند

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت، مقام‌های این کشور در حال آماده سازی برای گفتگوی ثبات استراتژیک با روسیه در پی دیدار بایدن با پوتین هستند.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: همانطورکه جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا دستور داده است ما خودمان را برای یک گفتگوی ثبات استراتژیک با روسیه آماده می‌کنیم. ما در حال برنامه‌ریزی برای نخستین نشست هستیم.

جو بایدن و همتای روس وی، ولادیمیر پوتین اخیرا گفتگویی را با هدف رسیدگی به مسائلی چون کنترل تسلیحات و کاهش ریسک درگیری داشتند.

آناتولی آنتونوف، سفیر روسیه در آمریکا نیز که اخیرا به سفارتخانه کشور متبوعش در واشنگتن بازگشته، روز یکشنبه گفته بود که تحقق ثبات استراتژیک در میان وظایف اصلی وی می‌باشد.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا همچنین ادامه داد: یکی از مقام‌های ارشد و سطح بالای وزارت خارجه این کشور قرار است ریاست هیات آمریکایی را در گفتگوی ثبات استراتژیک برعهده داشته باشد.

مقام‌های آمریکایی قصد دارند تا درباره گام بعدی توافق‌های کنترل تسلیحات اتمی بین روسیه و آمریکا گفتگو کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح