کد خبر : 208065
تاریخ انتشار : شنبه 13 خرداد 1402 - 18:13

آغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی

آغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی

آغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه با تایید اجرای این طرح افزود: بدنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقای احساس امنیت، طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی به صورت شبانه روزی و محله محور در استان اجرا می‌شود. وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح،

آغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربیآغاز طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی در آذربایجان غربی

به گزارش ایلنا، سردار رحیم جهانبخش روز چهارشنبه با تایید اجرای این طرح افزود: بدنبال مطالبات مردمی مبنی بر ارتقای احساس امنیت، طرح تشدید ارتقای امنیت اجتماعی به صورت شبانه روزی و محله محور در استان اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح، برخورد با خودروهای بدون پلاک، پلاک‌ مخدوش، رانندگی خطرناک، حمل هر گونه قمه یا قداره، اراذل و اوباش، سلاح و مهمات غیرمجاز، مزاحمت با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق جرم خیز و با همکاری شهروندان به صورت ضربتی و مویرگی اجرا می‌شود.

سردار جهانبخش ضمن هشدار به قانون شکنان در خصوص برخورد جدی و قانونی پلیس با آنان، گفت: با بسیج نیروها و امکانات تخصصی، ظرفیت نیرویی خوبی از سراسر استان در رده‌های مختلف و پلیس‌های تخصصی برای تقدیم نظم و امنیت مطلوب به عموم مردم اجرای ماموریت می‌کنیم.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بدون مشارکت و همراهی شهروندان برقراری امنیت مطلوب امکان پذیر نیست، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در تولید امنیت از آنان خواست هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند.

منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

زيرنويس چسبيده

چگونه یک رپورتاژ موفق بنویسم؟

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح